מדוע החלטתי לרכוש נדלן בבטומי

 


    לכל יזם שמרוויח כסף מהשכרת נדל"ן יש סיפור הצלחה משלו. ביקשנו מוויטלי, אחד מלקוחותינו, איש עסקים מרוסיה, לשתף את שלו.

    ויטלי, משקיע מנוסה, יודע היטב מהי "הכנסה מהשכרת נדל"ן". הוא מחזיק בנדל"ן ברוסיה ומרוויח מזה בהצלחה. הנה הסיפור 
    של ויטלי על איך הוא נכנס לשוק הזר.
    אולי תתעניינו גם:  השקעות נכסים בבאטומי

    איך קניתי נכס בג'ורג'יה

    יש לי ארבע דירות במוסקבה. אני משכיר אותם ומקבל הכנסה קבועה יציבה. בשלב מסוים הבנתי שהגיע הזמן להרחיב את העסק. חשבתי על סוצ'י - היא, אחרי הכל, עיר נופש. אבל בזמן שחשבתי, סוצ'י אסרה על בניית בניינים רבי קומות. מחיר הדירה שתכננתי לקנות עלה. לפני ההקפאה, זה עלה 7 מיליון (95,000 דולר), לאחר - 11 מיליון (150,000 דולר). ההבדל של 5 מיליון רובל הוא גדול.

    אבל לא התייאשתי. בנוסף לרוסית, חיפשתי אתרי נופש זרים - בבולגריה ובגרוזיה. ג'ורג'יה הייתה אטרקטיבית במיוחד עבורי. העובדה היא שלעתים קרובות נחתי בבטומי כילד. אמא שלי משם. עכשיו קרובי משפחה שלי גרים שם.

    אבל החלטתי לא לקנות נדל"ן בבטומי מיד. אין צורך בחיפזון בעניינים כאלה. בשנת 2019 נסעתי לבאטומי - זה היה הביקור הראשון שלי ב-20 השנים האחרונות. רציתי להירגע, ובכן, ובמקביל לחקור את שוק הנדל"ן המקומי. לאחר שלמדתי את המצב 

    אולי תתעניינו גם:  נדלן בבטומי 2022 תחזית למשקיע


    במקום, וידאתי שזה רעיון טוב להשקעה בנדל"ןיש ביקורות טובות על החיים בבאטומי. הים בבאטומי נקי, התשתיות מפותחות, האנשים ידידותיים.

    בשנה שלאחר מכן, בשנת 2020, מצאתי את הים בפנים סוֹכְנוּת. יחד עם המנהל בחרנו מספר דירות פוטנציאליות. סקרתי אותם ובחרתי במתחם המלון והמגורים Alliance Palace. אני יודע שאטרקטיביות ההשקעה של נדל"ן מאופיינת בשני גורמים – מיקום ושם גדול. היו כמה סיבות להחלטתי. ראשית, הוא ממוקם על קו החוף הראשון, קרוב לים. שנית, המחיר הוא יותר מקובל בהשוואה למחירי הנדל"ן הרוסי בתנאים דומים. ושלישית, בגלל שהוא מופעל על ידי מותג המלונות הידוע Courtyard by Marriott. רשתות מלונות גלובליות לא נכנסות לשוק אם הן לא רואות בו פוטנציאל. באפריל 2021 קניתי דירה. קניתי אותו מרחוק - מכיוון שלמדתי את כל הפרטים קודם לכן, לא היה טעם לבוא. אני מסתכל על העתיד בתקווה. בטומי צומחת בצעדי ענק. אם הכל ילך כפי שאני מתכנן, בעוד חמש שנים הרכישה תשתלם במלואה. אולי אקנה בית בג'ורג'יה.

    Comments

    Popular posts from this blog

    נדלן בבטומי 2022 תחזית למשקיע

    השקעות נכסים בבאטומי